יום שני, 29 באפריל 2013

פוסט אורח: ציון ברוך. בפייסבוק.


לאחרונה גובר הביקוש לפרסם בבלוג שלי פוסט אורח, ואין בכך פלא: כשאני מבקש, אז בטוח ימצא מישהו שירצה לפרסם. כן כן, הדרך לתהילה לא עוברת אך ורק דרך "האח הגדול" או "הישרדות" (או מכון וייצמן).

היום תורה של ידידתי המצוינת מ' להגג שלא בכוונה. אני שמח לתת לה את הבמה, ולו לזמן קצר:


אני כל כך גרועה שזה זוועה , בחיי תראה מה זה ... היה אפשר להחזיר אותי עכשיו לתיכון והייתי משתלבת מצוין .  אוי איזה עולב........ עלובה עלובה עלובה ולמה ?
הנה : הוא הוסיף לרשימת החברים שלו  בפייסבוק איזה דוגמנית כוסית ילידת 79  כ" חבר" are now friends .  עשיתי עליה גוגל מייד ( עלובה כבר אמרנו ?אמרנו ) : היתה חברה של ציון ברוך הדפוק הזה .
ממתי להיות חברה של הדבר המכוער הזה נהיה סטנדרט של איכות? אז זהו שכן ! היית חברה של ציון ברוך ?  עשית משהו בחיים ! מדהים ...
אז מה אני קופצת בדיוק ? מפריע לי שתהיה  ( בפוטנציה ) מישהי אחרת ( אולי היא ) שהתנדבה לעשות עליו  סיבוב בלי נקיפות מצפון  ( מתישהו ) ושעלי וויתרו פעם  ?
איך זה מציק לי  בדיוק ולמה בכלל זה  אכפת לי בשלב הזה של חיי  כמו איזה סתימה . אין לי הסבר הגיוני.  אם כי זה לגמרי  הגיוני שגברים שעברו את גיל ה 40 מקשטים את רשימת החברים שלהם בדוגמניות ...
לי אין דוגמן אחד ברשימה קיבינמט ..צריכה למצוא אחד ..
ומה זה בכלל חברים בפייסבוק ? זה שיט. הרי אני לא מנהלת את החיים שלי שם , אני לא משתפת בכתבות שקראתי ש"מנטה " שפורסמו ב 2007  וגם לא הפכתי להיות טבעונית שמספרת על זה לכל העולם ולא תמצא תמונה אחת שלי בטיול משפחתי .
נראה לי הגיל 40 הזה שחג לי שם מלמעלה מלחיץ אותי . ממש נדפקתי מזה בזמן האחרון.  אני צריכה דרינק . די 







אין תגובות: